רוטר
28.06.2026
רוטר
בחזרה לסקופים

מחיר הדלק ביולי יורד ב-32 אגורות: 7.48 שקלים לליטר

195,940
התראות
_דוברות משרד האנרגיה והתשתיות_

*משרד האנרגיה והתשתיות מעדכן: מחירי הדלק לחודש יולי 2026 - ירידה של 32 אגורות מהחודש הקודם*

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות מודיע כי בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי (30.6.26-1.7.26) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.48 ש"ח לליטר, ירידה של 32 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 25 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 6.34 ש"ח לליטר, ירידה של 27 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

*בת שבע אבוחצירה, מנהלת מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות:* "מחיר הבנזין בתחנה ירד החודש ב־32 אגורות לליטר לעומת העדכון הקודם - הירידה החודשית המשמעותית ביותר בשלושת החודשים האחרונים. בסך הכול, מאז חודש אפריל, ירד מחיר הבנזין ב־59 אגורות לליטר. עיקר הירידה החודש נובעת מהיחלשות מחירי הבנזין בשווקים הבינלאומיים, על רקע ירידה בפרמיית הסיכון בשווקי האנרגיה והתפוגגות חלק מהחששות מפני שיבושים באספקת הנפט העולמית. כתוצאה מכך, ירד מחיר הבנזין הבינלאומי בכ־16%. מנגד, התחזקות הדולר בכ־6% מול השקל פעלה בכיוון ההפוך ומיתנה מעט את היקף ההוזלה לצרכן. משרד האנרגיה והתשתיות שב ומזכיר לציבור להשוות מחירים בין תחנות הדלק, ולבחור בתחנה המשתלמת ביותר".

משרד האנרגיה והתשתיות ממליץ להשוות מחירים ולבחור בתחנה הכדאית ביותר לצרכן. פירוט נוסחת המחיר לצרכן ניתנת לצפייה בכל עת באתר משרד האנרגיה והתשתיות:
https://www.gov.il/he/Departments/General/fuel_prices_xls

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות מפרסם בכל סוף חודש את מחיר בנזין 95 בתחנה לחודש הבא, בהתאם לנוסחה שנקבעה בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירים מרביים בתחנות תדלוק), התשס"ב-2002.

בהתאם לצו, מחיר הבנזין בתחנה מתבסס על ממוצע מחירי הדלק באזור אגן הים התיכון (להלן – המחיר הבינלאומי) בחמישה ימי מסחר, שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש. בנוסף כולל המחיר סל הוצאות שיווק, מס הבלו ומס ערך מוסף. התרגום לש"ח מתבצע לפי שער החליפין היציג האחרון שפרסם בנק ישראל לפני שני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.

דוברות משרד האנרגיה והתשתיות
[email protected]
19 תגובותמיון לפי
  • כל הכבוד לביבי!
  • ציפיתי לירידה חדה יותר.. הנפט חזר לרמות של לפני המלחמה, לא?
  • עדיין שוד! שלא יורד מתחת ל 7
  • רשעים ארורים, עדיין גבוה.
  • בחירות בפתח.
  • לשווי הדולר אין השפעה על עלות הדלק? הרי הדולר ירד באחוזים מטורפים משנה שעברה ולא...
  • מתקרבים לבחירות
  • סולר לא יורד ?
  • אני מ'אכפת לי אני, תמיד ממלא ב 200
  • מה שמעניין
    שמחיר הדלק בישראל גבוהה
    ועדיין הכלכלה פורחת