רוטר
01.07.2024
רוטר
בחזרה לסקופים

סקר מעריב; מפלגת ימין חדשה בראשות בנט וליברמן תגיע למקום הראשון עם 27 מנדטים

22823,066
התראות

ערכתי לאחרונה בתאריך 28.06.24 בשעה 06:14 בברכה, האזרח המודאג

מפלגת ימין מאוחדת, שבה חברים אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, יוסי כהן, איילת שקד וגדעון סער, צפויה לקבל 27 מנדטים בבחירות לכנסת ולהיות המפלגה הגדולה ביותר. כך עולה מסקר "מעריב" שנערך על ידי "לזר מחקרים"


מפלגת ימין מאוחדת, שבה חברים אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, יוסי כהן, איילת שקד וגדעון סער, צפויה לקבל 27 מנדטים בבחירות לכנסת ולהיות המפלגה הגדולה ביותר. כך עולה מסקר "מעריב" שנערך על ידי "לזר מחקרים", בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף Panel4All.זאת ועוד, בנט אף מוביל על פני כל המועמדים בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. עיקר הפגיעה, על פי הסקר, היא במפלגת המחנה הממלכתי, שצפויה לאבד 7 מנדטים ולרדת ל־17. הליכוד (19) ויש עתיד (13) מאבדות שני מנדטים כל אחת, ואילו עוצמה יהודית (8) ומפלגת העבודה (5) נחלשות במנדט כל אחת.



מהסיכום הכללי עולה כי במצב שבו מתמודדת מפלגת ימין מאוחדת - מתחזקת האופוזיציה בשלושה מנדטים, על חשבון הקואליציה הנוכחית, והמאזן בין הגושים עומד על 44 מנדטים (לקואליציה) מול 76 (לאופוזיציה, כולל חד"ש תע"ל ורע"ם). שני מנדטים מהתוספת לאופוזיציה מגיעים ממצביעי תקווה חדשה-הימין הממלכתי בראשות גדעון סער, שקולם יורד לטמיון בסיטואציה הנוכחית של התמודדות עצמאית.



עוד עולה מסקר "מעריב" כי על רקע המשך מלחמת ההתשה בצפון, פעולת צה"ל ברצועת עזה, הקיפאון במו"מ על החטופים והכרעת בג"ץ בסוגיית גיוס חרדים לצה"ל – לא היו השבוע שינויים משמעותיים במפת המנדטים במפלגות הקיימות. השבוע גם אין כמעט שינוי בתוצאות ההתאמה לראשות הממשלה - בני גנץ מקבל 44% תמיכה לעומת 38% תמיכה לבנימין נתניהו (18% נוספים אינם יודעים).


https://m.maariv.co.il/news/israel/Article-1110771
228 תגובותמיון לפי
  • כן כן, שמענו.. הציבור לא מטומטם! הוא יודע שחבורה שסגרה ממשלה עם רע״מ,המליכה את ...
  • רגע אני עושה חשבון:
    6 ליברמן
    0 בנט
    0 סער

    מגיע ל 27
  • חח כל שבוע מנסים שילוב חדש בסקרים.. אותה הגברת בשינוי אדרת
  • הנפילה של הליכוד זה לא בגלל ביבי זה בגלל מתפקדי הליכוד שהביאו אנשים גרועים ! אול...
  • גדעון סער ואיילת שקד מחפשים סידור עבודה ותו לא. אין להם בכלל כח פוליטי.
  • אני חוזר לאותה שאלה קטנה שמסקרן אותי: אם אני לא מאמין בזה זה נקרא שאני כופר ואפי...
  • דוברמן
    ,עכשיו זה ....
    27 מנדטים
    יפה מאוד