רוטר
06.10.2024
רוטר
בחזרה למשפטים

חברה שעבדתי בה תובעת אותי, מרגיש שהצדק עמי.

6359
התראות
אז גיליתי את זה ממש במקרה דרך האינטרנט (!)
מסתבר שיש נגדי תביעה של חברה שעבדתי בה לפני שנה +, מכיוון שלא התקשר אלי עורך דין, ולא קיבלתי מייל, לא מכתב התרעה, כלום...גיליתי את זה ממש במקרה דרך האינטרנט כשחיפשתי את שמי על מנת למצוא משהו אחר, ואז מצאתי את השם שלי תחת תביעה בתוצאות החיפוש... מתברר שחייבו אותי על ההכשרה שעשיתי בזמנו כשהתפטרתי מסיבה של הרעת תנאים שעשו לי, חזרתי להתכתבות מיילים שלי איתם לפני כשנה + וראיתי כששאלתי אם אפשר לקזז את חוב ההכשרה (1000 ש"ח) עם יתרת ימי החופש והמחלה שיש לי, נאמר לי שלא, כשראיתי שלא קיבלתי את ימי החופשה והמחלה בתלוש, שלחתי להם מייל על כך שלא קיבלתי את מה שמגיע לי, והם לא ענו לי עליו (לפי ימי החופש הנותרים הם היו חייבים לי הרבה יותר מ-1000 ש"ח)
וכנראה ששם זה נגמר, אני זוכר שהיה גל קורונה והייתי צריך למצוא עבודה חדשה וההתעסקות איתם הייתה מייגעת ומייאשת וכנראה דחיתי את העניין עד שהוא נעלם לי מהראש וצץ עכשיו בחזרה.
עכשיו בנוגע לחברה הזאת, חברה מאוד רעה בלשון המעטה, כל חודש הייתי מקבל ירידות הזויות בין הברוטו לנטו, לדוגמא 400+ ש"ח היה יורד לביטוח בריאות עוד 300 ביטוח לאומי, ממש לא לפי מה שכתוב בחוק, ותמיד היו מתחמקים מלתת הסבר ואני רודף אחריהם ולא מקבל תשובה, סתם דוגמא הזויה שמצאתי בין המיילים הרבים, וכל חודש אותו סיפור על הורדות לא במקום מהתלוש.
עכשיו יש לי את כל התלושים שמורים, ותיעוד שיחות מייל..., אני מתכנן לשבת על כל הדברים האלה ולרשום בדיוק איפה הם חייבו יותר ממה שצריך לפי החוק, על הימי חופש, על הימי מחלה, לרשום הכל ולהדפיס את כל התלושים ולהגיע עם זה למשפט, אמנם זאת תהיה פעם ראשונה שלי בין כותלי בית-המשפט, ורציתי לדעת מבעלי הניסיון מה צפוי לי בדיוק ? והאם כדי להטריד בעניין עורך-דין ? גם על סכום כזה נמוך ? או שבעצם בגלל שזה בבית-משפט הסכום הולך להרקיע שחקים ?
בכל מקרה, אני מאמין מאוד שהצדק איתי, שהם חברה רמאית ותאוות בצע ויש לי מוטיבציה ואומץ ותשוקה להתייצב מול שופט ולספר לו את כל זה.

6 תגובותמיון לפי
  • אני לא עוסק בתחום, אבל במקומך הייתי מתייעץ עם עורך דין. ערכתי לאחרונה בתאריך 10....
  • אולי בהסתדרות העובדים תימצא גורמי סיוע לכיוון בית דין לעבודה וכד'..