רוטר
07.07.2024
רוטר
בחזרה ליש לי מה לומר

הילולת הרבי מליובאוויטש

00
התראות
https://www.youtube.com/watch?v=VqCEs3Pr-80.youtube


ביום המיוחד הזה, ג' תמוז, מתכנסים אלפי יהודים בארץ ובתפוצות לציין את הילולת הרבי מליובאוויטש. האירוע המסורתי, המתקיים מדי שנה, מהווה רגע של התעלות רוחנית וזיכרון לגדולתו ופועלו של הרבי.

מסר מיוחד מציונו הקדוש של הרבי

במסר מרגש ומלא עוצמה שהופץ מתוך ציונו הקדוש של הרבי מליובאוויטש, מדבר הדובר אל העם היהודי כולו. במילים חמות ובוטחות הוא מציין את תפילותיהם לגאולת עם ישראל, ומבקש לראות את עם ישראל מנצח את כל האויבים, ולהביא קץ לרוע ולפחד.

דגש על אמונה וצדקה

במסר נאמר כי הדרך שלנו היא דרך האמונה והצדקה. בתפילות הרבות התבקש שובם של כל החטופים הביתה ושלומם של חיילי צה"ל בכל רחבי הארץ. הכוח הגדול והקדוש המגיע מיום זה נותן לכולנו עוצמה להמשיך ולהאמין.

אירוע מיוחד באשדוד

השנה, כמו בכל שנה, נערך אירוע מיוחד במלון לאונרדו באשדוד, במהלכו התכנסו המונים לציין את יום ההילולה. הדובר מזמין את כל מי שיכול להגיע ולהשתתף באירוע המרגש, ולהיות חלק מהאחדות והחיבור הרוחני שמביא היום הזה.

ניסים ונפלאות

המסר מדגיש כי השפעתו של הרבי נמשכת גם היום, עם ניסים ונפלאות שמתרחשים בכל רגע ורגע. ביום הקדוש הזה, כולנו יכולים להרגיש את הברכות והישועות שמביא הרבי לדור הנוכחי.

מרכז אור מנחם

האירוע מאורגן על ידי מרכז אור מנחם, שמטרתו להביא אור, בשורה וברכות לכל אחד ואחד. המרכז מזמין את הציבור הרחב להצטרף לחגיגה ולחוות את האור המיוחד שמביא איתו היום הזה.

ביום הקדוש הזה, כולנו מתאחדים לזכור ולהוקיר את הרבי מליובאוויטש, ולהמשיך בדרכו להביא גאולה וברכות לעמנו.

https://orm-center.org/2098/