רוטר
05.10.2024
רוטר
בחזרה ליש לי מה לומר

מדינה תאוות חיים צריכה לאיים במוות, ולשנות את כללי המשחק וחוקיו: הוצאה להורג של מחבלים רוצחים בבתי הכלא שלנו כתגובה לרצח חטופים, על פי חוק !

התראות

ערכתי לאחרונה בתאריך 09.12.23 בשעה 14:22 בברכה, FBD

תורת המשחקים היתה מאשרת את התוכנית ומצדיקה אותה , כפוף לשינויים משפטיים ואחרים .
אומנם זה היפותטי וקלוש שיקרה, והרי גם אני בתוך תוכי ממש לא אוהב את הרעיון , למרות שרוב מוחלט בציבור היה מסכים לכך .
הרי גם ככה אנחנו הורגים אלפים מבינם שלא עמדו למשפט , אז למה לא להרוג דווקא את אלו שכבר עמדו למשפט והורשעו חלקם הגדול בהרג יהודים , הרי זה רעיון שהיה חוסך כל כך הרבה מוות הרס וכאב בשני הצדדים, גם אצלינו וגם אצלם , כדלהלן :

1) להודיע שכל חטוף שלנו שירצח , נהרוג 10 מהבכירים ביותר שלהם בבתי הכלא אצלינו, בסדר חשיבות מהגבוה לנמוך . בחטוף השני נהרוג עוד 20 בשלישי עוד 40 ברביעי 80 .. וכך הלאה .

2) לתת טלפון עם חיבור ישיר להנהגת האסירים בבתי הכלא בישראל ולאפשר להם לנהל את המשא ומתן מול הנהגת החמאס .

3) בשלב השלישי להודיע שכל יום שלא משחררים את החטופים אנחנו רואים בהם לא בחיים, ולכן נוציא להורג בכל יום נתון מספר מחבלים בבתי הכלא כמספר החטופים שלנו . אחד כנגד אחד רנדומלית ( זה הגזר) . כל יום מחדש .


נשמע קלוש.. נשמע לא הגיוני .. נשמע שלא יקרה לעולם . אבל לצערי זה עוד עלול להתרחש בעתיד למרות שלכאורה, לאזני האיש המערבי הממוצע , המתקדם והפרימיטיבי בו זמנית , זה נשמע איום ונורא .
בנוסף אם הדברים אכן היו מתרחשים , כבר בשלב השני של המשא ומתן בין הנהגת האסירים לחמאס , רוב החטופים כבר היו משוחררים חזרה ארצה .

ובכל מקרה מן הראוי שלפחות ידברו על כך גם אם לא מתכוונים לבצע , הדיבור לבדו עשוי לחסוך בחיי ישראלים חטופים .

מי שלא מבין את זה לא מבין ערבית .


ומי שלא עושה את כל הנ״ל , , ראוי שיציע עיסקת חילופים מלאה כוללת ומיידית( ובכך אני מסכים עם אהוד ברק שאמר שמראש היו צריכים להציע זאת ) - לאחר הוכחת חיים של כל החטופים , כל האסירים שלהם עד האחרון שבהם משוחררים ומגורשים לעזה בלבד , תמורת כל החטופים שלנו עד האחרון שבהם . אחר כך ממשיכים בלחימה בלי לשאול אף אחד .
2 תגובותמיון לפי
  • בשל הנסיבות חוזר בי מהפיסקה האחרונה כמעט שנה אחרי שכתבתי אותה . אבל לגמרי חושב ש...