רוטר
06.10.2024
רוטר
בחזרה לגילוי מסמכים

ליברמן נמנע מלהתבטא באופן העלול להרגיז את מנדלבליט וניצן / יואב יצחק

9926
התראות
האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו / יואב יצחק - ניוז 1

הפרקליטות והיועמ"ש נמנעים מחקירתו בפרשת ישראל ביתנו, למרות הגילוי בעדות בביהמ"ש: ליברמן "הוא הבוס" ש"לשביעות רצונו" נמשכו מיליונים שלא כדין...

...לבקשת הפרקליטות הוטל חיסיון על התיק בביהמ"ש מתבצעים מהלכים סמויים...

יושב-ראש ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מתנהל באופן מטריד המעורר שאלות...

...בתקופה האחרונה ליברמן נאלם. קולו לא נשמע...ליברמן מתנהל כאדם סחיט - אם ירים ראשו, ייקרא לחקירה והיו דברים מעולם.

יתרה מכך: ליברמן מזגזג ומבצע פעולות פוליטיות העולות בקנה אחד עם עמדות הפרקליטות, למרות שאלה נוגדות את הצהרותיו.

הנה שלוש מהן, הבולטות:

1.ליברמן סיכל הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו - הפרקליטות והיועמ"ש מעוניינים בפרישתו של נתניהו מראשות הממשלה - וגרם לבחירות חדשות באמתלה מפוקפקת (חוק חובת גיוס חרדים), למרות שהתחייב בפני בוחריו להצטרף לקואליציה בראשות הליכוד;

2.מאחורי הקלעים הוא פועל לכך שאחרי הבחירות נתניהו יסולק...

3.ליברמן פועל נגד חקיקה שתאפשר התקנת מצלמות בקלפי - עמדה הזהה לזו של הפרקליטות והיועמ"ש...

התנהלותו בחודשים האחרונים של ליברמן - שהצליח לצאת בשן-ועין מכתב אישום חמור שהוכן נגדו בפרשת המיליונים שהוזרמו באמצעות בנקים בקפריסין (במסגרתם קיבלה בתו מיכל מיליוני ש"ח באופן בלתי חוקי), ולאחר שעדים נעלמו או נהרגו, מעורר כאמור שאלות.

...ליברמן לא נחקר, משום מה, בפרשת ישראל ביתנו...הנה-כי-כן: חשד זה מחייב את זימונו של ליברמן לחקירה. זה לא קורה, למרות שהמידע הזה מצוי בפני פרקליט המדינה שי ניצן ובפני היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בניגוד למנהגם בפרשות אחרות, ניצן ומנדלבליט לא לוחצים על החשודים/הנאשמים למסור את הידוע להם לגבי ליברמן...

...פרשת נתיבי ישראל - אלכס ויז'ניצר

נגד מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, אלכס ויז'ניצר, הוגש במרס 2019 לבית המשפט כתב אישום באשמה שקיבל שוחד בהיקף של כ-3 מיליוני ש"ח. ויז'ניצר נמנה עם חבריו של ליברמן. בפועל, הוא היה אחד האישים הקרובים אליו ביותר...ויז'ניצר קיבל שוחד מקבלנים כדי לקדם אינטרסים שלהם...

ליברמן סחיט

...האמור לעיל לא הוצג כדי להצביע על ליברמן כאחראי למעשים פליליים - אלה טעונים, ככל שיימצאו, חקירה וליבון, אלא כדי להתריע: בניגוד למנהגו במשך עשרות שנים ולאג'נדה שבה החזיק, ליברמן נמנע בחודשים האחרונים מלהרגיז את ראשי התביעה והחקירה בישראל ובראשם את מנדלבליט ושי ניצן. ליברמן סחיט. פשוטו כמשמעו. הוא מתנהל בחודשים האחרונים באופן המצטלב היטב עם האינטרסים ו/או העמדות אותם מייצגים בכירי הפרקליטות והיועמ"ש, כולל נגד בנימין נתניהו.

https://www.news1.co.il/Archive/002-D-136290-00.html

תגוביות:

1.ליברמן מאותרג היטב. כל זמן שהקוזק ליברמן יתקוף או יטרפד את הקמת ממשלת נתניהו זה מבטיח לו שקט מטעם הפרקליטות.

2.מזל שיש את העיתונאי הזה שתמיד חושף את הכל, כולל דברים שאינם אהובים במיוחד על כנופיית שלטון החוק שהחליטה להביא להפלת שלטון ביבי בדרך עוקפת קלפי, אשר זוכה כעת גם לעזרתו האדיבה של ליברמן בכך, עקב שנאתו הידועה לשמצה לביבי.

3.המשטרה והפרקליטות - כנופיות הפועלות תחת ניצוח הקרן לישראל החדשה וקרן וכסנר. המטרה - מדינת כל אזרחיה. ליברמן - סחיט. מוחזק על ידי הכנופיה ויעשה כל מה שירצו העיקר שלא יגעו בו. נתניהו אוייב מבחינתם =חוק לאום, מדינה יהודית, לא מוותר על שטחים, לא מוכן למכור המדינה ולכן אוייב הכנופיה. לא ביבי - לא חוקרים בתואנה שאין כוח אדם ואין אפשרות כמו לדוגמא זיופי הבחירות שלא נחקרו 5 חודשים. והשורה התחתונה - רק לא ביבי. ביבי אשם עד שיוכח אחרת. 3 כתבי אישום הזויים. לכן, האויב של אויבי, ידידי. ליברמן אויב של ביבי שעושה לו צרות, לכן, אתרוג מוגן מבחינת הפרקליטות. ראה אריק שרון וגירוש היהודים מגוש קטיף הקרוי בלשון הספר 1984 - "התנתקות". גירש יהודים - לכן אריק אותרג והפך ליקיר השמאל והפרקליטות.

4.ליברמן הוא האתרוג החדש של כנופיית שלטון החוק, כל עוד הוא יוצא כנגד ביבי בקביעות, בדיוק כמו שהיה שרון המושחת והרמאי בזמנו, אחרי שהוא כידוע החליט ללכת למהלך של גירוש היהודים מבתיהם בגוש קטיף בגלל החקירות שהיו אז כנגדו ונגד בניו המושחתים כמוהו ובשל חששם הכבד מזה שעדנה ארבל פרקליטת המדינה דאז תגיש נגדם כתב אישום חמור בשל חלקם בשלל פרשיות השחיתות הפליליות השונות, הקשות והחמורות שנקשרו בשמם בזמנו ולכן גם נולד כל מהלך הגירוש הגדול הזה שאף בוצע בסגנון הידוע של: עומק העקירה - כעומק החקירה. זה כל הסיפור על קצה המזלג וכעת ליברמן פשוט הולך בדיוק בדרך הזאת, כאשר הוא נותן לכנופיית שלטון החוק את ראשו של ביבי. פשוטו כמשמעו.

5.ממתין לאותו פרקליט וחוקר הגון שהמצפון לא ייתן לו יותר לשתוק ויפתח את הפה על כל מעללי ליברמן ומפלגתו.

6.אסור לימנים לתמוך בליברמן. הכתבה מסבירה היטב את הסיבות להתנהגות המוזרה של ליברמן בחודשים האחרונים. ימני שתומך בו עושה טעות חמורה.

7.זה ברור כשמש...ליברמן הרמאי משתף פעולה עם הפרקליטות.

8.אם לא ייתנו את הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולא יצליח חלילה וחס להקים ממשלה בראשותו, בוודאות מוחלטת יתרחשו עקירות של ישובים.

בעת הזו חייבים לתת את מלוא הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו.

שקד ובנט, לפיד, גנץ, בוגי, האוזר, הנדל, ליברמן, ברח ברק, כל אלה נגועים בשחיתות איומה. ראשי התביעה בפרקליטות ופרקליטים ושופטים בדימוס הם אפסים באישיותם על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא פשוט בכמה דרגות מעליהם, הוא ניחן ביכולת שהיא מליגה אחרת לגמרי.

9.מאוד פשוט. ״גנזו״ לליברמן את התיק בתנאי אחד, שהוא ידאג להפיל את נתניהו ולכן מאז שנסגר התיק בהפתעה גמורה, למרות שכל חבריו הורשעו, הוא משתדל להתפטר כדי להפיל ממשלות, לא הולך לו, אז הוא החליט עם האחרונה שהוא מרמה את כולם ומשחק שהוא הולך עם נתניהו ומיד אחרי הבחירות חסם את הממשלה. אל תהיו תמימים. ליברמן הוא מושתל של הפרקליטות השמאלנית המאפיונרית.

10.ליברמן. אין ספק שבפתרון החידה הזאת טמון סוד מערכת הבחירות. התחקיר מציף כל כך הרבה סימני שאלה וקריאה. יש משהו נסתר מאחורי סד הלחצים המופעל על האיש. מדהים גם לראות כיצד הוא מאותרג ע״י התקשורת וגורמי אכיפת החוק.

11.ישראל בֶּר (9 באוקטובר 1912 – 1 במאי 1966) היה קצין בכיר בצה"ל ופעיל פוליטי ישראלי שהיה מעורה בצמרת הביטחונית של מדינת ישראל והתגלה והורשע כמרגל למען ברית המועצות. פרטי זהותו האמיתית, השתייכותו הדתית, השכלתו, הרקע הצבאי שלו וקורות חייו לפני עלייתו לישראל לוטים בערפל.

12.עד היום אנו לא יודעים מה קרה איתו בקפריסין. למה התאבדה שם מישהי וכן מה עשה בווינה אצל מרטין שלאף - האם ביקר אותו? או שאלה סתם שמועות? וכן איך זה שבתו הרוויחה סכומים כאלה גבוהים? על כל אלה אנו זקוקים לקבל תשובות.

13.בתוך צואת התקשורת השקועה עמוק בתחתית השפד"ן, בתוך עיתונות האשפה, בתוך המדמנה של חזנים ומשוררים, חנפנים ועיתונאים להשכיר! יואב יצחק. אותך אני קורא תמיד, אתה לא חלק מהזבל הנזכר למעלה. אתה מוכשר וישר! ברכות ובריאות. תודה.

14.תלמוד בבלי:"אמר רבי שמלאי בשם רבי אליעזר: אין משיח בן דוד בא, עד שיכלו ויסופו שוטרים ושופטים מישראל" מערכת רקובה.








9 תגובותמיון לפי
  • פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו / יואב יצחק h...
  • מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד / יואב יצחק ליברמן ...
  • ליברמן הפעיל מערך של עמותות באופן הסותר חוק מימון מפלגות. המאותרג מס' 1 ערכתי לא...
  • יניב אלדד: עכשיו הוא איווט ''החדש'' והמעמד מחייב אלדד יניב: כנופיית הון - שלטון ...
  • סמוטריץ': ליברמן אחד האנשים המסוכנים בפוליטיקה הישראלית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'...
  • ‏סופה לנדבר: ''ליברמן מנע העברת חוקים בנושא דת ומדינה, הוא משקר - יש לו סלידה מה...
  • ''לא יכולה לשתוק יותר'': סופה לנדבר בהתקפה נגד ליברמן שרת העליה והקליטה לשעבר מט...
  • בכיר נוסף ב'ישראל ביתנו' פותח על ליברמן: ''אצלו הכל אישי'' בזה אחר זה חושפים חבר...