רוטר
06.10.2024
רוטר
בחזרה לגילוי מסמכים

פרופ' דיסקין: צריך שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על פסיקות בג''צ!

1748,462
התראות
לדבריו הליכוד מראה חולשה בפעולתו נגד שלטון בג"צ וחברי הכנסת שלו אינם פועלים לביטול המהפיכה החוקתית של אהרון ברק רק מטעמי נוחות ומטעמים של בון טון ונמנעים מלעשות מה שהם חושבים שהוא באמת ראוי ונכון לעשות, מתוך פחד מהתנפלות עליהם.

אין זה ראוי שכך יהיה.

זה לא נעשה אך ורק מטעמי נוחות אינדיבידואליים של חברי הכנסת.

אבל על חברי הכנסת לזכור שנחצו כל הגבולות, נחצו כאן כל הקווים האדומים ואין אף מדינה בעולם שהכוח של בית המשפט הוא כל כך מרחיק לכת כמו במדינת ישראל.

הגיעה העת לפעול להפרדת רשויות במדינה.

על הכנסת לשנס מותניה לחוקק את החקיקה הנדרשת להצלת המדינה היהודית!

אי אפשר להשאיר את המצב בו בג"צ מתערב בחיינו בנושאים שאינם עיניינו בצורה בלתי מוגבלת כפי שזה נעשה היום.

לדעתו חברי הכנסת נמנעים מלחוקק את החוקים המתאימים שיבטלו את השפעת חוקי היסוד חוק כבוד האדם וחוק חופש העיסוק, כמו גם את כל התוספות שחוקקו בהמשך על ידי חברי הכנסת שלא הבינו כלל לאיזו צרה הם מכניסים את המדינה במעשיהם, שכן החוקים הללו שימשו לחיסול שלטון הממשלות בישראל ולחיסול החופש של הכנסת לחוקק כרצונה וכחוק, בתור מייצגת ונבחרת של הציבור.

לדבריו חברי הכנסת דואגים לכיסאם ואינם ממלאים את חובתם מטעמי נוחות וכיסאולוגיה, בשל חשש מפני התנפלות מערכת המשפט עליהם באמצעות התקשורת העויינת והמגוייסת.

צריך לדבריו שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על קביעות בית המשפט כאשר הוא מעז להתנהג כמחוקק על, על ידי כך שתאמר לבית המשפט: שמענו על פסילת החוק ואנו מחוקקים אותו מחדש.

יש לכנסת כלים לכך.

כמו כן יש לבטל את זכות העמידה שמאפשרת לכל אדם או גוף לעתור בלי הרף לבית המשפט גם כאשר הוא אינו נפגע מדבר.

על מנת לבטל את זכות העמידה, על הכנסת להשתמש באחת מהלכות בג"צ עצמו, שקבע לפני האקטיביזם השיפוטי את הגבול הברור במה אינו יכול לדון ולנסח הלכה כזו לחוק.

כך יושם קץ להתערבות בג"צ בתחומים שאינם שייכים לתחום הסמכות שלו ואינם סבירים.

ביטול זכות העמידה תמנע עתירות מהסוג הזה והתערבות לא לגיטימית בעינייני המדינה.

לדברי פרופ' דיסקין גם כל נושא "צווי הביניים" חייב להיפסק והוא דוגמה לשינוי הנדרש.

צו ביניים זה למעשה מין תרגיל של בית המשפט העליון שהוא נוקט בו שוב ושוב כשהוא רוצה להתערב וקשה לו לתת הנמקות לפסיקה מוגדרת מסויימת התואמת את עמדותיו ואז הוא נותן צו ביניים וצו הביניים בעצם מתקיים.

כך הוא נמנע מלנמק את החלטתו ומשתמש בצו ביניים שעד שהצו הופך להחלטי יכולות לעבור שנים או שאף פעם אינו הופך להחלטי ונשאר במצב קבוע.

צו ביניים זו הוראה שאסור לעשות, או צריך להימנע מלעשות, או שצריך כן לעשות איזשהו דבר ואז, עד שהצו הופך להחלטי, יכולות לעבור שנים ולפעמים אף פעם אין צו החלטי ולכן אף פעם אין אפילו נימוקים לעתירות מהסוג הזה, אך הצו בתוקף.

את כל הדברים האלה ניתן לשנות בחקיקה בכנסת.

בית המשפט העליון נטל לעצמו סמכויות שמנוגדות להלכות שהיו מקובלות עד סוף שנות ה- 80 ולכאורה זה דבר שצריך להיות מגובה בחוק, אבל לא היה שינוי חוק בכנסת.

זה נעשה באופן חד צדדי ע"י בית המשפט ולכן זו פגיעה בשלטון החוק.
הפרשנות מרחיקת הלכת הזו, הפכה את הפנייה לביהמ"ש להגרלה פרועה.

בג"צ מרשה לעצמו לבטל חוקים של הכנסת והוא ביטל מעל 10 חוקים בנסיבות שנויות במחלוקת וזה קרה בתקופה קצרה, לעומת המצב בארה"ב למשל, ששם נפסלו 2 חוקים ב- 80 שנה.

בית המשפט מתערב גם בנושאי מדיניות ובנושאים פוליטיים מובהקים כאשר חוק כבוד האדם וחירותו, או חוק חופש העיסוק נוצלו להתערבות הפוליטית - מדינית.

החוקים כבוד האדם וחירותו וחוק חופש העיסוק נוצלו ע"י ביהמ"ש על מנת להתערב בכל עניין, לכן הכנסת עשתה טעות! מי שהצביע בעד החוקים הללו מצטער היום.

באמצעות 2 חוקים אלה ביהמ"ש נטל לעצמו הרבה סמכויות וניתן להפקיע סמכויות כאלה ע"י חקיקה מתאימה.

שרי משפטים ניסו לעצור את הסחף הזה אבל זה נתקל בעויינות מקיר לקיר מצד ביהמ"ש. פרופ' פרידמן אף אמר את זה. זה לא רק דמיון בראש של הציבור הרחב.

יש הרבה ביקורת נסתרת ולא בפרהסיה.

גם שופטים מכובדים פנו אלי ותמכו בי מיוזמתם, אך לא בפרהסיה ורק לאחר שאני אמרתי את הדברים הללו בפומבי.

מאז אהרון ברק יש שלטון של הפחדה והטלת אימה על השופטים. זה ממש שלטון של טרור. מי שלא מיישר קו נפגע ולא מקודם.

פרידמן הרי אמר: "מזל שלא דנו אותי כמו שעשו לנאמן ולרמון". לכן יש סיבה מוצדקת לפחד של מי שיוצא נגד האליטה הזו. זה מצב בלתי נסבל, שרוממות הסובלנות בגרונם אך בפועל אינם סובלנים כלפי דעות השונות משלהם.

רק זכויות של ערבים או מסתננים אפריקנים שחורים מעניינות אותם, אך לא באמת סובלנות אמיתית ולכן מאוד קשה לבקר את בית המשפט העליון.

אבל כיום זה מחלחל ויש יותר דעות הדורשות שינוי, כי כרגע שופטי בג"צ מובילים להרס שלטון החוק וזה לא דמוקרטי, היות והם לא גוף נבחר בכלל.

הליך הבחירה היום הוא שהשופטים בוחרים את עצמם.

על הכנסת לשנס מותניים ולחוקק את החוקים המתאימים על מנת לשנות את המצב.

http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=139489



*****

ההפיכה שביצעו אהרון ברק וכל שותפיו במערכת המשפט הנוכחית ללא סמכות או רשות מבית המחוקקים מייצרת מצב בו הציבור מפנה עורף למערכת המשפט בישראל ורואה בה את האוייב הלאומי.

מצב זה מסוכן מאד להמשך קיום המדינה ויש להאשים את חברי הכנסת מהמחנה הלאומי ובעיקר מהליכוד בכך שאינם מעיזים לחוקק את החוקים שיבטלו את שלטון השמאל שהתמקם בבג"צ לאחר שאיבד את כוחו בכנסת והפך אותו למרכז לפעילותו הפוליטית כדברי פרופ' מאוטנר.

לא ייתכן שעולם כמנהגו ינהג עוד!

נדרש שינוי מהיר ומרחיק לכת.

תגובות הציבור נגד בג"צ ופסיקותיו המקוממות מעידות טוב מכל דבר אחר על הלך הרוחות בישראל כלפי מערכת המשפט שאינה זוכה לאמון הציבור היהודי בארץ.

דוגמאות להלן:

תגוביות:

1.כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים. של ההפיכה המשפטפטנית האלימה, שהפכה ב-30 השנים האחרונות את ישראל לבג"ציסטאן, מדינת כל משפטפטניה, כל שופטיה וכל רועציה המשפטפטיים. ישראל הפכה מדמוקרטיה למשפטפטוקרטיה - שלטון המשפטפטנים, ע"י המשפטפטנים, למען המשפטפטנים. המשפטפטוקרטיה הראשונה והיחידה בעולם. בראש פירמידת הטירוף וההפקרות עומדת כנופיית בג"ץ, שהיא המקבילה המקומית (לא רוצה לומר "הישראלית", כי הכנופיה הזו אינה ישראלית בכלל) למועצת האייאתוללות של איראן - והנה ההסבר, לטובת האהבלים, הפתיים-תמימים והשקרנים (מחקו את המיותר) שעדיין תומכים באייאתוללות האלה - בג"ץ הוא התופעה הכי איראנית בישראל: קבוצת אנשים שלא נבחרים ע"י הציבור, שלא נושאים באחריות לשום דבר ובפני אף אחד ושלא ניתן להעבירם מתפקידיהם במקרה של פאשלות, ושהפכו את עצמם לפוסקים האחרונים והעליונים בכל סוגיה ציבורית, פוליטית וערכית. בדיוק - אבל בדיוק! - כמו מועצת האייאתוללות של איראן. ועוד לא אמרתי כלום על הגלימות השחורות, שמשותפות לאייאתוללות שלנו ולאייאתוללות של איראן. אולי בכל זאת יש הבדל אחד, דווקא לטובת האייאתוללות האיראניים: האייאתוללות של איראן לפחות דואגים לאיראן - מה שממש לא ניתן לומר על האייאתוללות שלנו, שהם סייעני אויב ותומכי טרור. מי הרשה לחולרות האלה להעניק "זכויות" לפולשים זרים, על חשבון בעלי הבית?

2.המסתננים והשואה לא קשורים. מי שממשפחת ניצולי שואה, יודע שאת הוריו ניסו להפוך לסבונים. הם לא היו מהגרי עבודה בלתי חוקיים. להוריו היתה ארץ משלהם והבריטים מנעו את כניסתם למולדתם.

3.ישראל לא תקלוט את הזרים. ישראל אינה הפתרון של אפריקה. אפריקה היא הפתרון של אפריקה. הפתרון הוא לשכן את הפליטים במחנה פליטים עד יעבור זעם. לפחות עד שהגמדים של שלגיה יבצעו הפיכה במדינות שלהם, כי אם לא הגמדים, אז מי? הרי האזרחים ברחו.

4.שופטי שמאל הזויים שפשוט מרמים ומעוותים את הדין, כחבריה העליונים של אילנה דיין עם השקר של "אמת לשעתה". מהגרי עבודה בלתי חוקיים לא מקובלים ודינם גירוש בלי חוכמות, כך בארה"ב, כך באירופה, למה לא גם כאן? אתם נלחמתם שיבואו, ניהלתם אינתיפאדה משפטית במימון מדינות זרות עויינות, לא משום שאתם מוסריים, אתם לא ומעולם לא הייתם מוסריים, אלא רק משום נסיונכם לדרוס את הזהות היהודית של מדינת היהודים... אתם נבלי ונבזי השמאל הקיצוני שוב משתמשים בתעמולה אנטישמית, העולים מאתיופיה גם שחורים, הם גם אפריקאים ועם לא מעט בעיות אך מתקבלים באהבה, על רקע טענת יהודיות ומטרתה של מדינת היהודים, איננו מדקדקים בקטנות. אך נכון, שאלות של יהדות בענייני עולי אתיופיה, זה עניין אחד, אך הפיכת שאלה זו לשער גדול לכל האפריקאים, זו רמאות ונבזות. אז כן, שופטים הממומנים ע"י ועד העובדים שלהם בסגנון נמל אשדוד וחברת החשמל, לא ראויים לתפקידם ובוודאי שלא ראוי שינסו להיות מחוקקי על, אין להם הכשרה לכך, אין להם הסמכה לכך, אין להם שום יתרון על אחרים בכך, הם אנטי דמוקרטיים.

הגורמים לסבל זה, אלה השמאל הקיצוני ושופטי השמאל, אלה, שאין להם אחריות על דבר אך מנסים לחוקק, לקבוע מדיניות, להחליט מה מוסרי...כן, נמאסתם, רואים זאת בכל בחירות.

5.אין בישראל דמוקרטיה בגלל כנופיית בג"ץ וכנופיית בעלי ההון הדיקטטורים שרק מוח יהודי יכול להמציא.

6.בית משפט ישראלי אמור לתפקד כמגן על עם ישראל ולא לשמש כמסלול עוקף ממשלה וכנסת, שמנסה לכפות על הציבור את האידיאולוגיה של השמאל הקיצוני שחבר לגופים עוינים למדינה. בית משפט ישראלי אמור לדאוג לתושבי דרום תל אביב ולא לפולשים לא חוקיים מוסלמים ממדינות אויב. לא ייתכן שבית המשפט יתפקד כבועה אוטיסטית המנותקת מהמדינה בה הוא שוכן ובניגוד לאינטרסים של אזרחיה. בית משפט שבראש מעייניו נמצאים רווחתו של המרגל, הבוגד, המחבל, האויב והפולש מאפריקה הוא בית משפט שצריך לפזר ולהחליף. צריך להעיף מכאן לכל הרוחות את הפולשים הלא חוקיים מאפריקה ותומכיהם.

http://www.haaretz.co.il/blogs/misgav/1.2127372

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4431710,00.html

8.יש פיתרון מאוד פשוט, כל מסתנן שמגיע להעביר אותו ישירות למדשאות וגנים בצפון תל אביב צהלה רמת אביב ג,' כפר שמריהו והם כבר לבד אחרי האלף הראשון ימצאו את הדרך המשפטית להכשיר את החוק.

9.אם הכנסת או הממשלה היו מרשים לעצמם לפסול פסקי דין של בית המשפט היתה קמה זעקה תקשורתית ובצדק. אותה נורמה צריכה להתקיים גם כלפי ההתערבות הגסה של בית המשפט בחקיקה של הכנסת.

10.בג"צ הגרוע שבאוייבינו.

11.בג"ץ חבורת נבלות מכוערי נפש.

12.עדאלה מרים להנחתה והשופטים השמאלנים מכים ביהודים...יודנראטים.

13.חייבים לפרק את הבג"ץ המשוקץ והמומרץ! אם נמשיך לסמוך על "המנהיגים" ביבי נהנתניהו ושותפיו כדי לטפל בבג"ץ המומרץ והמשוקץ הזה, נמצא את עצמנו בלי מדינה יהודית...מתים.

14.צריך לפרק את הבג"ץ הארור! הוא הורס את המדינה!

15.בג"ץ מוסד מאוס.

16.מערכת המשפט הרקובה העצלה והמיושנת במערכות במדינת ישראל.

17.שלוש שנים זה לא אנושי למסתנן, זה עונש סביר רק למי שזרק נעל על שופטת.

18.אין לנו אמון באף מוסלמי בארץ ובעולם ובשופטי בג"צ!

19.בג"ץ איבד הרבה יותר מהדרום. הוא איבד את הלגיטימיות שלו.

20.אין שופטים בירושלים. יש בירושלים מקבלי משכורות, אנשים שמחויבים לאליטה שהם חלק ממנה. אנשים שחושבים איך יקבלו אותם באירופה בכנס הבא. לא מעניין אותם - לא המדינה ולא תושביה. הגיע הזמן לנקות את בתי המשפט מאופורטוניסטים ולמנות שופטים שטובת המדינה בראשם.

21.בלי ועם קשר למסתננים בג"צ הוא איום קיומי. יש לפזר את החונטה השלטת הזו ויפה שעה אחת קודם.

22.מבנה בית המשפט העליון מזכיר לי את הארמון של בשאר אסד - אותו הגיון אדריכלי בדיוק. אותו הגיון דיקטאטורי גם כן.

23.חונטת השמאל הקיצוני (שקורא לעצמו בג"צ) הם הם הפושעים האמיתיים.

24.אין צורך להפיל את בג"ץ באלימות. צריך ממשלה עם ביצים שתתעלם מבג"ץ. כמה דיויזיות יש להם?

25."אנחנו לא מתלהמים", אנחנו שונאים אותכם!

26.לשלוח את שופטי בג"ץ לסודן.

27.בג"ץ איום על הדמוקרטיה. הגיע הזמן לסגור את המוסד הזה.

28.בתי המשפט הפכו לאיום קיומי על מדינת ישראל.

29.שופטי בית המשפט העליון - חבורה של פלצנים מנותקים.

30.בג"ץ לא נותן לממשלה הנבחרת לנהל את המדינה.

31.מקומם של המסתננים - כל המסתננים - באפריקה ורצוי במהרה.

32.חובה למצוא פתרון חוקי ודמוקרטי שיפסיק את הדיקטטורה השיפוטית.

33.העליון עולם תחתון. אין שופטים בישראל. רוע ואווילות.

34.מדוע האוטובוסים עמוסי המסתתנים לא עצרו בקיסריה? הרצליה פיתוח? סביון? צפון תל אביב? מדוע רק בדרום תל אביב?

35.בג"ץ במדינת ישראל הפך ב- 30 שנה האחרונות לאנטי-ציוני במובהק. לעקוף את בג"ץ תמיד!

36.השמאל הפאשיסטי וסותם הפיות ממשיך לשלוט בישראל שלטון אכזרי ללא מיצרים באמצעות שתי זרועותיו הארוכות שהן התקשורת ובג"ץ!

37.יש לגרש את שופטי הבג"ץ יחד עם המסתננים מתוך ישראל.

38.במקום בחירות לכנסת נעשה בחירות ארציות לעליון. הם קובעים הכל.

39.אין ברירה, צריך לצאת לאינתיפדה.

40.בג"ץ זה טוב לשונאי ישראל.

41.לא יתכן שכמה שופטים שהתמנו בשיטת "חבר מביא חבר" יבטלו חוקי הכנסת. חייבים להקים בית משפט לחוקה שימונה באופן המייצג את העם שרק הוא יהיה מוסמך לבטל חוקים ויפה שעה אחת קודם! הגיעו מים עד נפש! כעת הם הגיעו למצב שכוחם אבסולוטי. הם בפועל מנהלים את המדינה. בשלב זה "הכוח" עלה להם לראש והם חדלו מכל ריסון עצמי מינימלי. התנהגותם לא מידתית בצורה קיצונית והם דומים לפילים בחנות חרסינה כשהם רומסים את כל המבנה החברתי של מדינת ישראל. מישהו חייב לשים לזה סוף!

42.מסתנן זה לא אחד שעבר על החוק?

43.בג"צ גזר גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה.

44.נמאס מהאקטיביזם השיפוטי שלהם!!!

45.we must take down the hunta even by a revolution

the fate of the corrupt hunta that took over the judicial system in israel must be sealed. by their will they must step down or brought down by the citizens brut force and even gun fire if nescessary

46.רק במדינה בזויה כישראל יכול שופט לפסול חוקי ממשלה.

47.האם זכויות מסתנן, מסכן ככל שיהיה, עולות על זכויות תושב הארץ? אף אחד לא כפה על המסתננים להגיע לכאן. הם לא פליטים משום שהגיעו דרך מדינה שלישית. שיתכבדו ויחזרו למולדתם. מדוע משלם המסים אמור לממן את שהותם בארץ? את בריאותם, רווחתם? אם כל כך רע להם מדוע כל מסתננת שניה בהריון?

48.כל מי שחרד לעתידה של המדינה חייב להצביע למי שיבטיח לרסן ולשנות את שיטת החבר מביא חבר של הבג"ץ.

49.אפריקאים לאפריקה. נמאס לראות אתכם בכל מקום!

50.הבעיה של כולנו היא בג"ץ שלא נותן לממשלה הנבחרת לנהל את המדינה.




174 תגובותמיון לפי
  • פרופ' מאוטנר: בג''צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל ערכתי לאחרונה בתאריך 29.0...
  • ייתכן שיש צורך בהתקוממות של הרוב נגד שלטון האוליגרכיה המשפטית העריצה / ימיני ערכ...
  • כך חדרה הקרן החדשה לישראל למערכת המשפט / תחקיר יפעת ארליך ערכתי לאחרונה בתאריך 3...
  • ד''ר שגב: שולטת בנו אוליגרכיה משפטית המשחיתה את הדמוקרטיה ולא נבחרה מעולם לכך ער...
  • ד''ר שגב תוקף את כפיפות המשטר בישראל למערכת המשפט בה יושבים בני דעה אחידה ערכתי ...
  • המדינה מתנגדת לפינוי עמונה: יגרום נזק מדיני ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.13 בשעה 1...
  • מנגנון דמוקרטי חדש לבחירת שופטים חיוני בישראל ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.13 בשעה...
  • רודפי צדק: קרב הבלימה של שופטי בג''ץ לשעבר ערכתי לאחרונה בתאריך 31.10.13 בשעה 08...
  • המשפטן ד''ר חיים משגב: ''שופטי העליון הם ממש לא נבחרי העם'' ערכתי לאחרונה בתאריך...
  • דניאל פרידמן, הארנק החרב וחורבן הדמוקרטיה חשוב לומר מיד בפתיחה כי על אף שהספר נכ...
  • כדי לעקוף את המכרזים הם המציאו את ועדות האיתור שמוצאות בדיוק את המועמד שרצו מראש...
  • סטרוק: 'עובדות ולא סיסמאות' על שי ניצן תחת הכותרת 'עובדות ולא ססמאות' מבקשת חברת...
  • שי ניצן הוא מינוי חשוך של מערכת אטומה / אורי אליצור קומבינה הכניסה את שי ניצן למ...
  • עתירה לבג''ץ: הועדה לאיתור פרקליט המדינה הפכה לועדת מינוי ערכתי לאחרונה בתאריך 2...
  • השמאל שאיבד את כוחו בכנסת העתיק את פעילותו הפוליטית לבג''צ ולמערכת המשפט השמאל ב...
  • גורם בטחוני מציין: פונים לבג''ץ שעוצר באופן כמעט אוטומטי את הריסת המבנים בתנועת ...
  • דניאל פרידמן נגד האקטיביזם השיפוטי ערכתי לאחרונה בתאריך 23.11.13 בשעה 13:45 בברכ...
  • ח''כ פייגלין: שי ניצן מסוכן יותר מכל פשע מאורגן. פשיעה בשם החוק הרבה יותר חמורה!...
  • מרד בבג''צ / בן דרור ימיני ערכתי לאחרונה בתאריך 26.11.13 בשעה 10:08 בברכה, ליה ה...
  • אשר לטענה שהפקדת סמכות המינויים במערכת המשפט בידי הכנסת תביא לפוליטיזציה פסולה: ...
  • תמיהות על שיקול הדעת השיפוטי בישראל / בן דרור ימיני ערכתי לאחרונה בתאריך 27.11.1...
  • רק 33% בוטחים במערכת המשפט מערכת המשפט בישראל כיום אינה נהנית מיוקרה ציבורית יוצ...
  • אהרון ברק שינה את שיטת המישטר בישראל ללא סמכות ערכתי לאחרונה בתאריך 28.11.13 בשע...
  • ''צו בדבר שימוש מפריע'' משמש את היועץ המשפטי לאיזורי יו''ש להפקעת קרקעות מיהודים...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 3 ערכתי לאחרונה בתאריך 05.12.13 בשעה ...
  • מהי ''מדינה יהודית ודמוקרטית''? פרופ' רות גביזון תקבע שרת המשפטים ציפי לבני החלי...
  • כך השתלט השמאל על מערכת המשפט - פרק 4 ערכתי לאחרונה בתאריך 12.12.13 בשעה 08:44 ב...
  • רס''ן הר ציון מהפרקליטות הצבאית: בבג''צ אין לא צדק ולא חוק ואני מתבטא בעדינות רס...
  • ''בבג''צ אין לא צדק ולא חוק ואני מתבטא בעדינות'' רס"ן יותם הר ציון, דובר ממלכתי ...
  • אנו חיים בדיקטטורה של בג''צ. כבר 20 שנה שכל ההחלטות הפוליטיות מתקבלות בבג''צ עו"...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 5 בג"צ הוא מפלגת השמאל שאיבד כוחו בכנ...
  • רגבים: איפה ואיפה בפסיקת בג''צ בתנועת רגבים מתקשים להבין את היחס השונה של בג"צ ל...
  • איך ממנים שופטים בישראל http://www.youtube.com/watch?v=8YXSrt4XCcc...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 6 ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.13 בשעה ...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 7 ערכתי לאחרונה בתאריך 03.01.14 בשעה ...
  • עו''ד יורם שפטל: כדי להתגבר על בג''צ יש לחוקק: חוק יסוד הגנת המדינה מפני מסתננים...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 8 צה"ל גמור! בג"צ כובל את ידי צה"ל, א...
  • הכנסת נגד העליון: שורת חוקים לצמצום כוחו חברי הכנסת איילת שקד ויריב לוין יקדמו ב...
  • בימין מברכים: ''השמאל הרדיקלי עזב את העליון'' ח"כ יריב לוין מהליכוד אמר כי "עם ת...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 9 פרופ' מאוטנר ששמו פורסם ב- 2007 כמו...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 10 ערכתי לאחרונה בתאריך 23.01.14 בשעה...
  • האג'נדה של העליון / עו''ד יוסי דר פרופ' פרידמן בעצם משחק לידיהם של אלה הרוצים לש...
  • בג''צ תואם הקרן החדשה הניח תשתית משפטית לפעילות חוץ שלטונית ואף אנרכיסטית הקרן ל...
  • פשיעה בשם החוק? עו''ד בן גביר קובע : שי ניצן מתווה מדיניות לרדיפת המתיישבים' ערכ...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 11 ערכתי לאחרונה בתאריך 30.01.14 בשעה...
  • בצמרת עולם המשפט פועלת חבורת קושרים, הקוראת לעצמה בשם ''חבורת שלטון החוק'' ערכתי...
  • ”בג“ץ איבד אמון הציבור - ויביא למלחמת אחים“ עו“ד דב הלברטל, תלמידו של הרב אלישיב...
  • החלטת בג''צ מוזרה, בעייתית ומהווה התערבות מוגזמת בעינייני הכנסת/ ידידיה שטרן ''...
  • החלטת בג''צ לא חוקית - פרשנות יסוד מוסד בעתירות לבג"ץ הוא צירוף כל הנפגעים האפשר...
  • בבג''צ קאעדאן ביישוב קציר החלה הדרך לנישול הציונים באמצעות מטווח משפטי דעה: ציונ...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 12 ערכתי לאחרונה בתאריך 10.02.14 בשעה...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט וכך נמגר אותו משם - פרק 13 ערכתי לאחרונה בת...
  • שופטי בג''צ פשוט מנותקים מהמציאות ומפקירים את עם ישראל! בג"צ מוביל אותנו לאסון! ...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 14 ערכתי לאחרונה בתאריך 20.02.14 בשעה...
  • המנהל האזרחי - ארגון מקולקל הפועל בצורה שערורייתית!"שק החבטות של כולם" הגן יועז ...
  • השופט בדימוס טימן: המשטרה תופרת תיקים ומערכת המשפט בישראל היא סכנה לדמוקרטיה מער...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 15 ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.14 בשעה...
  • יורם שפטל על 18 הדירות בבעלות אהרון ברק ומשפחתו ערכתי לאחרונה בתאריך 03.03.14 בש...
  • בכנס שלטון החוק בכנסת: בג''צ עירער את כללי הדמוקרטיה ואין לו מונופול על התבונה! ...
  • משה נגבי הוא שרלטן, סותם פיות, שקרן ומשרת נרצע של האוליגרכיה המשפטית ערכתי לאחרו...
  • כך השתלט השמאל על בג''צ ומערכת המשפט - פרק 16 ערכתי לאחרונה בתאריך 23.03.14 בשעה...
  • 'ריקבון מערכת המשפט' ערכתי לאחרונה בתאריך 31.03.14 בשעה 11:49 בברכה, ליה עו"ד אל...
  • אלוף ניצן אלון: חתם על צו המפלה יהודים בניגוד לפסיקת בית המשפט המחוזי בירושלים ש...
  • שופט העליון סולברג נגד מורשת אהרון ברק: חירות קיצונית כזו גובלת בהפקרות! בהופעה ...
  • ''נשיא בית משפט מחוזי קיבל שוחד, שופט בית משפט השלום בירושלים קיבל שוחד'' עדותו ...
  • פרופ' פרידמן: פוליטיקאים חוששים מהמשפטנים פן יבולע להם בעשוריה הראשונים של המדינ...
  • רובי ריבלין: אין חוק עוקף בג''צ. כל חוק מחייב את בג''צ! ערכתי לאחרונה בתאריך 14....
  • יש לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. בג''צ ומערכת המשפט - זה מוסד פוליטי ולא מקום ...
  • חוק המסתננים: שופטי בג''צ מנותקים / מאי גולן באריתריאה כבר מתרגשים לקראת פסילת ה...
  • המשפט הפלילי בישראל - מכונת מעצרים והרשעות חסרת תקדים בעולם המתורבת ערכתי לאחרונ...
  • פוליטיזציה של בית המשפט ערכתי לאחרונה בתאריך 17.08.14 בשעה 13:21 בברכה, ליה בדמו...
  • למבקר המדינה יוגשו בקרוב עדויות על הנחיות משפטיות שסיכנו לוחמים ומנעו פעילות 'מע...
  • נסגרה רשימת המועמדים לכהונה בבית המשפט העליון מלבד שופטים, ברשימה שלושה מועמדים ...
  • חיים רמון: המשפטיזציה לא מתאימה למלחמה א-סימטרית בארגון טרור ערכתי לאחרונה בתארי...
  • התמנון הארסי בג''צ והשופטת רות רונן שהאקטיביזם השיפוטי-פוליטי העביר אותה על דעתה...
  • לבני לשופטים: התייצבו לצידי שרת המשפטים ציפי לבני נאמה בכנס שופטים בירושלים, ובי...
  • וינשטיין: אש''ף הוכרז לפני שנים רבות כארגון טרור, והכרזתו ככזה מעולם לא בוטלה ממ...
  • המדינה: מזוז המועמד לשופט בג''צ מסרב להחזיר 100 אלף שקל שקיבל בטעות מני מזוז, לש...
  • ירי על פסגת זאב: בלי כתבי אישום נגד היורים, חקירת מצ''ח נגד השוטרים ערכתי לאחרונ...
  • רק שידור של דיוני בג''צ יגלה את האמת הנסתרת: למה לא הורסים בתי מחבלים? הצבא רואה...
  • משחק כיסאות בעליון שני מועמדים מתבלטים בסבב המינויים הקרוב בבית המשפט העליון: הי...
  • שופטת קבעה: שי ניצן מפעיל אכיפה רק נגד הימין תושב השרון שהואשם בהסתה נגד עו"ד שי...
  • יש להביא את משנת ה''אקטיביזם השיפוטי'' לקבורת חמור ולהניח לה למות מות שיכחה ערכת...
  • שילה ענבר - פרצופה של מערכת המשפט בישראל ערכתי לאחרונה בתאריך 19.09.14 בשעה 10:3...
  • השמאל ביצע הפיכה והשתלט על המדינה. שוב הוכח - המחנה הלאומי אינו יודע לשלוט רו"ח ...
  • סקר של האיחוד האירופי חושף: רק 22% מהישראלים סבורים ששופטים לא מקבלים שוחד ערכתי...
  • המאבק הציבורי נגד פסיקת בג''צ המסתננים ממשיך בפייסבוק ערכתי לאחרונה בתאריך 27.09...
  • פסילת חוק המסתננים: בג''ץ התיר את דמם של גבולות ישראל / בן כספית אי אפשר שלא להת...
  • חוק המסתננים: שלטון בג''צ מסוכן לדמוקרטיה / פרופ' דיסקין סדרי היסוד של הדמוקרטיה...
  • ח''כ לוין על התנגדות וינשטיין לחוק הלאום: ''התנשאות שאין לה קשר לתפקידו'' ח"כים ...
  • ''בג''ץ השפיל את הכנסת בהחלטתו בעניין כליאת מסתננים'' / פרופ' פרידמן ערכתי לאחרו...
  • פייגלין: החזון של אהרון ברק הוביל לחוק הלאום ח"כ פייגלין: בחזון 'מדינת כל אזרחיה...
  • מני מזוז ומתקפת המשובטים בבית המשפט העליון מאז המהפכה החוקתית של ברק, התמחה בית ...
  • בכנסת הבאה: סדר במערכת המשפט יו"ר סיעת הבית היהודי מבטיחה: הקואליציה הבאה תקדם א...
  • איך הפכה ישראל למדינת כל פרקליטיה / מידה ערכתי לאחרונה בתאריך 08.12.14 בשעה 16:3...
  • חוק בדיקת השופטים בפוליגרף יפתור את בעיית בג''צ
  • קומו והיאבקו בגנבי הדמוקרטיה התקשורת, בג''צ והפרקליטות / צפריר רונן אנחנו ניצחנו...
  • מפלגת הבית היהודי מתכננת רפורמה במערכת המשפט ערכתי לאחרונה בתאריך 21.02.15 בשעה ...
  • מי מרחיב את סמכויות היועמ''ש? היועמ''ש מחקר בחן את היקף סמכויות היועמ"ש בארץ לעו...
  • הויעץ כבר מזמן לא רק מייעץ שלל תגובות קיבלה חוות הדעת שחיברנו בפורום קהלת על החל...
  • ''להחזיר את בית המשפט העליון שנטל סמכויות בבריונות לגודלו הטבעי'' / עו''ד שפטל ה...
  • על הציונות הדתית לחדור ללימודי המשפטים וליישם את התיקונים שהציע פרופ' פרידמן ערכ...
  • מישהו בפרקליטות התבלבל, הכנסת היא המחוקקת חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מציע לנתניהו ...
  • מלכודת ברק לאיילת שקד אצה הדרך לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק לנסות ולטכס...
  • וינשטיין הבטיח לאשכנזי: לא נגיד לבית המשפט שקיבלנו ממך את מסמך הרפז שתי שיחות בי...
  • בחזרה לתמימות השיפוטית / פרופ' אברהם דיסקין ספרו החדש של פרופ' דניאל פרידמן סוקר...
  • אש''ף, שמאל ומינוי שופטים: מה קורה בלשכת עורכי הדין? / עקיבא ביגמן / מידה בימים ...
  • פיצוץ בלשכת עורכי הדין: מערכת המשפט מתגייסת לטובת מועמד השמאל / ביגמן - מידה שער...
  • עורך דין ציוני? לך להצביע גורמים אנטי ציונים מתמודדים על עמדות מפתח בלשכת עורכי ...
  • משפטיזציה אינה דמוקרטיה / ד''ר אופיר העברי מתקפות השמאל המשפטי על השקפת עולמה של...
  • תעריף הפרקליטות: 12 מיליון שח להפללת חושף שחיתות וקרוב לאפס לתיק דריסה ערכתי לאח...
  • התיק בפרשת שוקי משעול-רונאל פישר נזרק למסדרון ביהמ''ש 8 קופסאות קרטון, ובהן גם ק...
  • דרישה להדיח את השופטת המדיחה. שימוש זול בכס השיפוט - לא! חופש ביטוי - כן! || שימ...
  • בית המשפט העליון משחק משחק פוליטי, הוא הפסיק לשחק את המשפט השיפוטי!"בג"צ עובר בי...
  • הוועדה המסדרת: הקונסטרוקציה המקוממת של ביהמ''ש העליון / ליבסקינד כך שופטי בית המ...
  • דחפור על בית המשפט - כולל גם את היועמ''ש. לא אבירי המוסר האלו ינחו אותנו"היועמ"ש...
  • בג''צ עובד עלינו שוב בג"צ מתערב בעבודת החקיקה של הכנסת. הפעם קבע בג"צ כי תקופת ש...
  • ועדה חשאית פוסלת קידום שופטים ללא סמכות בחוק שתי שופטות בדימוס, הפועלות מטעם נשי...
  • הפרד ומשול: תפקיד היועץ המשפטי לממשלה נולד בחטא / עו''ד יחיאל גוטמן למרות הביקור...
  • בג''צ זו דיקטטורה. אנשים שלא בחרו בהם מעולם מחליטים מהו החוק! מי פה הריבון? הקור...
  • שלטון הבג''צ כשלטון מלוכני, דיקטטורי ואכזרי / ישראל אייכלר ערכתי לאחרונה בתאריך ...
  • בג''צ מתערב באופן בוטה בענייני הרשויות האחרות ובחקיקת הכנסת / אדלשטיין יו"ר הכנס...
  • בג''צ נוהג בבריונות משפטית ופוסק ביהירות וברשעות. על המחוקקים לשים לכך סוף! ערכת...
  • אריה אבנרי מדבר: השחיתות הגיעה גם אל מערכת המשפט. הם צריכים להתבייש! / מידה אבנר...
  • ''אדם אחד עם כוח עצום'': כך הפך וינשטיין לממליך המלכים בישראל הסאגה הבלתי-נגמרת ...
  • מי גרר את ישראל לסאגת המפכ''ל? היועץ המשפטי לממשלה והאקטיביזם המשפטי כך מצאה עצמ...
  • גפני נגד התערבות בג''צ יו"ר ועדת הכספים נועד עם ראשי ערים מכל רחבי הארץ והבהיר: ...
  • אייל ינון מנע חקיקת חוק יסוד: ישראל כמדינה יהודית וועדת חקירה לאירגוני השמאל ערכ...
  • שינוי הוראות הפתיחה באש: נתניהו מתחבא מאחורי וינשטיין הציבור מתחיל להבין שאמנם ה...
  • שקד: שופטי העליון הבאים - מי שיעניקו מרחב של משילות תוקפת את מעמדו של התוקף הציב...
  • נתניהו: אין מוסד חסין מפני ביקורת ראש הממשלה אמר שהוא מכבד את החלטת בית המשפט הע...
  • גפני: ''אם בג''צ יתערב בפעילות הכנסת והממשלה - איני אחראי לתוצאות''"בג"ץ לא צריך...
  • אם תשאלו את פרופ' דיסקין, אין להתנהלותו של בג''צ אף תקדים בעולם / מידה שלטון האל...
  • משפטנים בכירים בארה''ב נגד אהרן ברק: השופטים שלנו מעולים; שיטת המינוי עובדת מצוי...
  • שקד, הזהרי: אל תחזקי את שלטון הפקידים / עקיבא ביגמן / מידה בנאומה אתמול דרשה השר...
  • שפירא, הביתה / מידה במסע הצלב שלו להפלת נתניהו חצה מבקר המדינה יוסף שפירא קו אדו...
  • במדינות מתוקנות יוסף שפירא היה עף הביתה... / קלמן ליבסקינד שפירא נגד שפירא אבל א...
  • המבקר שפירא, אתה חושב שאנשים מטומטמים? / גלעד צוויק / מידה כדי לטהר את השמאל ולק...
  • עבד עליכם: כך קבע המבקר ש-V15 לא פוליטיים איסוף עדויות חסויות, נבירה במסמכים וחק...
  • מכתב שנשלח ע''י 100 משפטנים לנתניהו: ''אם מנדלבליט לא יגן על החוק, אנחנו נעשה זא...
  • אני חושב שצריך לעשות שינוי יסודי במערכת המשפט. אני חושב שזה הדבר העיקרי שעליו צר...
  • ''שיטת הסניוריטי ארכאית ומקולקלת, הוועדה לבחירת שופטים היא חותמת גומי'' ח"כ יואב...
  • השקר הגדול של שיטת הסניוריטי / צחי לוי / מידה מספרים לכם שהשופט הוותיק ביותר מתמ...
  • ארוע של דרך חיים בהשתתפות ח''כים - כיצד מחזירים את השלטון מבג''צ לעם? כיצד מחזיר...
  • מדינת אוּטוֹפְּיָה / מנחם רהט ערכתי לאחרונה בתאריך 08.09.17 בשעה 10:06 בברכה, ליה ...
  • ללא כלימה וללא גלימה: ספר חדש חושף מה באמת עובר בראש של שופטי העליון/ ביגמן / מי...
  • פרופ' דיסקין: החוק לא משחק במדינת ישראל. מה שמשחק זה מה שבא לבית המשפט העליון ער...
  • בג''ץ בשירות הקרן החדשה: כשארגוני שוליים תוקעים רפורמה חיונית / גלעד צוויק / מיד...
  • שרת המשפטים איילת שקד בנאום חריף: ''השופטים אינם בני האור והמחוקקים אינם בני החו...
  • אדם גולד לשופטי בג''צ: ואל תעזו להגיד לנו מה לחשוב!!! 1.הלו, שופטים, תניחו כבר ב...
  • בלי איזונים, בלי בלמים: כך השתבש מודל הפרדת הרשויות בישראל המודל הישראלי הייחודי...
  • בזכות פסקת ההתגברות כי השופטים הם לא אלוהים / בן דרור ימיני השופטים הם לא אלוהים...
  • האליטות הליברליות נגד הדמוקרטיה / גדי טאוב ערכתי לאחרונה בתאריך 03.09.18 בשעה 11...
  • האליטות הליברליות נגד הדמוקרטיה / גדי טאוב (גירסה מקוצרת) את ניסיונה של מערכת המ...
  • העליונים: שופטי בג”צ שכחו את מהותו של חופש הביטוי לשופטים בישראל מותר לבקר כל דב...
  • קיש דוחה את טענות יועמ''ש הכנסת: ''דינה זילבר לא תופיע בכנסת'' ערכתי לאחרונה בתא...
  • מה הם מסתירים? משרד המשפטים מסרב למסור יומני בכירה בצוות של זילבר / מידה אביטל ש...
  • עוצו עצה ותנוחו: הגיע הזמן להפסיק את תיאטרון האבסורד של היועמ”שים / ברץ הכנסת צר...
  • השופט שטיין: לאפשר לממשלה ייצוג עצמאי נגד עמדת היועמ''ש שופט בית המשפט העליון אל...
  • פרופ' דניאל פרידמן: הרעיון שבית המשפט העליון יכול לקבל כל החלטה לא יחזיק מעמד שר...
  • רודנים נאורים: ברק מדינה קורא לבג”ץ לבטל את הדמוקרטיה / מידה ערכתי לאחרונה בתארי...
  • כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים כל הרעות החולות במדינה הן תו...
  • מדינה על הטיטאניק. קיום המדינה בסכנה, ישראל צועדת לקראת אפוקליפסה / ראיון עם משה...
  • בכיר מאוד במערכת המשפט: הפיתוי להתערב בניהול במדינה הוא אדיר העיתונאי אבישי גרינ...
  • בג”ץ מכשיר בפועל בנייה בלתי-חוקית סמוך לגדר ההפרדה / מידה השופט מזוז אמנם דחה עת...
  • כשפרקליט המדינה, שי ניצן, הניף דגל לבן ונכנע לעבריין בניה מאום אל פאחם בעבר הסבי...
  • לא השר אוחנה צריך להיות מושא לביקורת, אלא היועץ מנדלבליט / ליבסקינד 1.הכלים שהקנ...
  • נדרשת פסקת התגברות כללית / פרופ' דיסקין חוק יסוד: כבוד האדם וחרותו הוא לכאורה מס...
  • אז מה נשאר מ'פסקת ההתגברות'? מה היא בעצם פסקת ההתגברות? האם היא נדרשת בעוד מדינו...
  • כתב האישום - ואולי מעז יצא מתוק ערכתי לאחרונה בתאריך 28.11.19 בשעה 11:55 בברכה, ...
  • בין עתירה לחתירה: אבירי הדמוקרטיה הם אלה שמחסלים אותה / מידה ערכתי לאחרונה בתארי...
  • השופט מודריק מציג: קווים לדמותה של מערכת משפט שמאמינה שאפשר לטמטם את הציבור / קל...
  • ‏הנהלת בתי המשפט פעלה מול גוגל ישראל להעלים כתבות ביקורתיות נגד שופטים הפרסומים ...
  • ״תיק 4,000 תפור ברשלנות ולמעשה כבר נפרם״ / מידה אלי ציפורי מסביר כיצד שלושת התיק...